FAQS
Dubtes i preguntes freqüents d’electrònica i electricitat nàutica. Funcionament de la web, enviaments, garanties, instalació, assessorament i atenció al client.
Quins són els mètodes de pagament acceptats?
Acceptem pagaments amb targeta de crèdit (Visa, Mastercard), PayPal i transferències bancàries.
Quina és la política d'enviament i entrega?
El nostre temps de processament estàndard és d’1 a 2 dies hàbils. Un cop enviat, el temps de lliurament varia segons la ubicació, però generalment pren entre 1 i 2 dies hàbils per a lliuraments nacionals. Consulta la nostra pàgina de Termes i Condicions per a més detalls.
Què faig si el producte que vaig rebre està malmès o és incorrecte?
Lamentem qualsevol inconvenient. Si us plau, posa’t en contacte amb el nostre equip d’Atenció al Client dins dels 7 dies posteriors a la recepció de la comanda perquè puguem solucionar el problema com més aviat millor.
Ofereixen garantia en els seus productes?
Sí, tots els nostres productes tenen garantia de 2 anys. Aquesta garantia cobreix defectes de fabricació. Consulta la nostra pàgina de Termes i Condicions per a més informació sobre com cal procedir en cas de necessitar servei de garantia.
Puc tornar un producte si no estic satisfet?
Sí, acceptem devolucions dins dels 30 dies posteriors a la recepció del producte, sempre que estigui en el seu estat original i no hagi estat usat. Per iniciar un procés de devolució, si us plau visita la nostra pàgina de Termes i Condicions.
Ofereixen assessorament tècnic per a la instal·lació dels productes?
Sí, el nostre equip tècnic està disponible per ajudar-te amb qualsevol pregunta o problema relacionat amb la instal·lació dels nostres productes. No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres per rebre assistència.
Tenen botigues físiques on pugueu veure els productes personalment?
Actualment, operem exclusivament en línia, però pots veure una selecció dels nostres productes en exposicions i fires nàutiques a diferents ubicacions. Estigues al corrent de les nostres xarxes socials per conèixer els esdeveniments pròxims.
Com puc contactar amb el servei d'atenció al client?
Pots contactar amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte en línia, per correu electrònic a allship(a)allship.es, o per telèfon al 607190610. El nostre equip estarà encantat d’ajudar-te amb qualsevol consulta que tinguis.