FAQS

Dubtes i preguntes freqüents d’electrònica i electricitat nàutica. Funcionament de la web, enviaments, garanties, instalació, assessorament i atenció al client.

Quins són els mètodes de pagament acceptats?

Acceptem pagaments amb targeta de crèdit (Visa, Mastercard), PayPal i transferències bancàries.

Quina és la política d'enviament i entrega?

El nostre temps de processament estàndard és d’1 a 2 dies hàbils. Un cop enviat, el temps de lliurament varia segons la ubicació, però generalment pren entre 1 i 2 dies hàbils per a lliuraments nacionals. Consulta la nostra pàgina de Termes i Condicions per a més detalls.

Què faig si el producte que vaig rebre està malmès o és incorrecte?

Lamentem qualsevol inconvenient. Si us plau, posa’t en contacte amb el nostre equip d’Atenció al Client dins dels 7 dies posteriors a la recepció de la comanda perquè puguem solucionar el problema com més aviat millor.

Ofereixen garantia en els seus productes?

Sí, tots els nostres productes tenen garantia de 2 anys. Aquesta garantia cobreix defectes de fabricació. Consulta la nostra pàgina de Termes i Condicions per a més informació sobre com cal procedir en cas de necessitar servei de garantia.

Puc tornar un producte si no estic satisfet?

Sí, acceptem devolucions dins dels 30 dies posteriors a la recepció del producte, sempre que estigui en el seu estat original i no hagi estat usat. Per iniciar un procés de devolució, si us plau visita la nostra pàgina de Termes i Condicions.

Ofereixen assessorament tècnic per a la instal·lació dels productes?

Sí, el nostre equip tècnic està disponible per ajudar-te amb qualsevol pregunta o problema relacionat amb la instal·lació dels nostres productes. No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres per rebre assistència.

Tenen botigues físiques on pugueu veure els productes personalment?

Actualment, operem exclusivament en línia, però pots veure una selecció dels nostres productes en exposicions i fires nàutiques a diferents ubicacions. Estigues al corrent de les nostres xarxes socials per conèixer els esdeveniments pròxims.

Com puc contactar amb el servei d'atenció al client?

Pots contactar amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte en línia, per correu electrònic a allship(a)allship.es, o per telèfon al 607190610. El nostre equip estarà encantat d’ajudar-te amb qualsevol consulta que tinguis.

Allship-Electrònica i electricitat nàutica

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Asistencia rápida.